Tuesday 7 April 2015

Got to Believe #bestendingever

SubhanaAllah Alhamdulillah Allahuakbar
Allahumma Solli Ala Saiyidina Muhammad Wa Ala Aali Saiyidina Muhammad
Assalammualaikum Warrahmatullah Hiwabarakatuh.

Quick update for today alang-alang buat presentation for killer subject. :3
Alhamdulillah, after this tak adalah aku rush sangat bila loceng tamat sekolah
berbunyi. You know what? Dari bulan Februari hari itu, aku kena 'struggle'
untuk dapatkan first trip untuk naik van.

Satu saja faktornya..



Sebab aku nak tengok cerita itu. Haaa! Tengok tak? Tak silap aku,
cerita itu start from last year bulan 12. For the first time aku tengok drama
Philipines dengan konsistennya. Cuba kalau belajar bersikap macam itu?
:3 *Don't make me as your idol.haha.who want? -_-*


*time Jouquin lupa ingatan and be Ryan -_- Sakit hati time ni !*

Kadang-kadang confirmlah terlambat juga dek kerana ada extra class tapi
dapat juga tengok TAPI dapat tengok previewnya untuk esok saja lah.
HUHU. Whatever lah.

But after this, aku tak akan rush lagi untuk balik and maybe
I'll stay for study group? Errr.. Krik krik krik.
Drama ni dah habis semalam !!! =_=
It is really best ending ever.. Cerita yang tak pernah boring sebab
tak ada babak yang diulang macam drama Indonesia. :)
Jouquin and Chichay .. aku tak boleh nak ber'testimoni' sangat lah.
Sebabnya.. nanti aku jadi gila. Huhu. Itu hiperbola. :/



p/s : Kalau perasan, lagu kat blog ni pun aku baru letak.
That's ost for gtb. :3

Till then.. Assalammualaikum :)


*paling sweet :3*

2 comments:

  1. Cerita nie mmg menarik ... dari part awal hingga akhir .... yg part tengah tue slalu terkeluar air mata .....

    ReplyDelete

Assalammualaikum Warrahmatullah Hiwabarakatuh and hye.
Komen apa yang terlintas di fikiran anda.
SILA TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI CBOX.
Kalau kat sini, tak perasan sangat . Aseef jiddan :)