Thursday 23 October 2014

Cantiknya harga !


Allahumma Solli Ala Saiyidina Muhammad Wa Ala Aali Saiyidina Muhammad.


*P'shone ...Alamak, rindu pula cerita ni!*

Cuaca sekarang sejuk. Alhamdulillah, nikmat. Aaha! Nikmat mengeluarkan air liuq basi. Hukhuk.
Tadi, bukan main banyak lagi aku join giveaway. Mana tahu ada rezeki,
 dapatlah juga posmen hantar barang depan rumah.

Then, tengah sibuk-sibuk cuci mata kat facebook ternampaklah satu baju ni.
Ya ALLAH ..
Cantik sangat. Bagi aku lah. Tak tahu pula taste kau orang macam mana, kan?



First time aku tengok baju muslimah fashion macam tu. Nak kata aku ni ketinggalan zaman pun, wallahualam. Seriously, aku betul-betul dah fallen in love dengan baju ni.
Tercari-carilah juga manalah harga dia. Tetiba ternampak kat gambar tu juga.
Mak aihh. Pasai apa mahal sangat ? Kalau nak tutup aurat of courselah mahal,
aku tahu tu..
 Tapi, mana cukup budget.
Kalau aku cukup umur, dah lama aku pergi kerja kat mana-mana. Dapatlah tambah duit poket kan..

Tengoklah kalau aku rajin aku godek-godek lah dengan mak aku. Tapi, kasihan pula.
Dahlah harga dia mahal. So, ada sesiapa nak belanja? Hukhuk.
Doakan aku dapat kumpul duit untuk beli baju tu,eh ?
Boleh tambah koleksi baju muslimah yang sedia ada.
Tapi, tak banyak pun sebenarnya. Tengah mengumpul. Nak dikatakan hobi aku jugalah
mengumpul baju muslimah ni tapi tulah .. harganya bukannya murah.

Kalau kau orang ada keinginan nak beli, tengok- tengoklah kat fb ni.
Okeylah, aku nak share tu je.
Perasaan nak sangat yang membuak-buak. ceh. Till then, Assalammualaikum.
Semoga bertemu di hari esok. :)

Iklan : Tekan dengan ikhlas ye?








No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum Warrahmatullah Hiwabarakatuh and hye.
Komen apa yang terlintas di fikiran anda.
SILA TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI CBOX.
Kalau kat sini, tak perasan sangat . Aseef jiddan :)